איך נוכל
לעזור לך?
את כל הפרטים על כל המוצרים שלנו ניתן למצוא כאן באתר. בחרי במוצר שבו את מעוניינת וגלי בדיוק איזה מוצר מתאים לך. לא בטוחה? לכל שאלה נוספת ניתן ליצור איתנו קשר
במידה ואת רוכשת מוצרים בסכום של 299 ₪ ומעלה - המשלוח עלינו, חינם לגמרי. במידה ואת רוכשת מוצרים בסכום הנמוך מ-299 ₪ - עלות המשלוח היא 20 ₪ בלבד.
כל ההזמנות מגיעות עד הבית (למעט ישובים מרוחקים) בתוך 5 ימי עסקים, לא כולל את היום בו בוצעה ההזמנה. חברת המשלוחים תיצור איתך קשר בהודעת SMS לפני הגעת השליח. ימי עסקים אינם כוללים ימי חג, שישי ושבת.
לקוחות יקרים, עקב המצב ייתכנו עיכובים במשלוחים. אנו עושים כמיטב יכולתנו להעניק לכם שירות מהיר וטוב. מאחלים בריאות וחזרה מהירה לשגרה
בשלב זה לא ניתן לקבל דוגמיות. מצטערים, אבל תסמכי עלינו - כל המוצרים שלנו שווים קנייה ;)
ניתן להחזיר מוצר עד 14 ימים מרגע הגעתו ללקוח. במידה והמוצר אינו נפתח ולא בוצע שימוש - צרי קשר עם שירות הלקוחות שלנו, שלחי לנו את המוצר - וקבלי החזר כספי מלא. במידה ובוצע שימוש במוצר - צרי קשר עם שירות הלקוחות שלנו, שלחי לנו את המוצר - ובדקי אם את זכאית להחזר חלקי.
במידה וקיבלת מוצר פגום צרי קשר עם שירות הלקוחות שלנו, ואנו נדאג להחליף לך את המוצר הפגום בהקדם האפשרי.
ישנם מספר מוצרים שאינם מתאימים לשימוש בזמן היריון או הנקה
מסכת ישבן B-TIGHT - אנחנו לא ממליצים להשתמש במסכה בזמן היריון או הנקה
קרם בטן B-FLAT - אנחנו לא ממליצים להשתמש בקרם בזמן היריון או הנקה
מסכת חזה B-PERKY - אנחנו לא ממליצים להשתמש במסכת החזה בזמן הנקה. אנו ממליצים להתייעץ עם רופא לפני השימוש במסכת החזה בזמן היריון
ערכת עיבוי שפתיים FLIRT - ניתן להשתמש בסקראב ללא הגבלה, אך מומלץ להימנע משימוש בשפתון הפעיל בזמן ההיריון מאחר והוא מכיל חומרים הממריצים את זרימת הדם לאזור
ערכת זהב GLAMOUR - מכילה חומרים פעילים עוצמתיים במיוחד ואינה מתאימה לשימוש בזמן היריון, אך מותרת לשימוש בזמן הנקה
קרם אינסטנט MIRACLE - אנו ממליצים להתייעץ עם רופא בטרם השימוש בזמן היריון או הנקה
כמובן. כל המוצרים של MAELYS, בלי יוצא מן הכלל, מאושרים ע"י משרד הבריאות.
אף מוצר לא נוסה על בעלי חיים :)
ברור! כל המוצרים שלנו מתאימים גם לגברים.
המוצרים שלנו מתאימים לכל סוגי העור! אבל אם יש לך שאלות או חששות - צרי איתנו קשר ונשמח לעזור לך.
שלחו לנו מייל בכתובת [email protected].
מרכז ההזמנות שלנו עובד במהירות על מנת להעביר אלייך את ההזמנה בזמן הקצר ביותר. לכן, שינויים או ביטולים של הזמנות יכולים להיות בעייתיים. אבל אל תדאגי! צרי איתנו קשר ונשמח לעזור לך להחזיר את המוצרים או להחליף אותם באחרים.
אוי לא! צרי איתנו קשר מיד ואנו נשלח לך את המוצרים הנכונים.
פשוט מאוד - בזמן ההתחברות לאתר לחצי על כפתור ה"שכחתי סיסמא"
לחצי על אייקון ההתחברות בחלק העליון של העמוד ועקבי אחר הצעדים
לא, אבל כדאי לך! חברות מועדון שלנו מקבלות הטבות בלעדיות, מתנות יום הולדת והן הראשונות לדעת על מבצעים והשקות. אבל אם את לא רוצה לפתוח חשבון, פשוט בחרי באפשרות ה"המשיכי כאורחת" לפני התשלום.
לכל שאלה נוספת - נשמח לעמוד לרשותכם :)
קיימות מספר דרכים ליצור איתנו קשר
התקשרו אלינו בטלפון: 03-5332222
שלחו לנו מייל בכתובת: [email protected]
או שלחו לנו הודעה בפייסבוק / אינסטגרם
- כללי
- השימוש באתר האינטרנט של מאליס כפוף לתנאים שלהלן ומעיד על הסכמה להם. כל המשתמש באתר מסכים לתנאי השימוש ומקבלם ומסכים כי לא תהא לו כל טענה כלפי מאליס , או משווקת המוצר מאליס, או מי מטעמה, מלבד טענות הקשורות בהפרת התחייבויות המופיעות בתנאי שימוש אלה.
- מוצרים
- החברה רשאית לשנות בכל עת, לפי ראות עיניה, את תוכן האתר ואת המוצרים הנמכרים בו. העובדה שמוצר מסוים הוצע למכירה באתר במועד כלשהו אינה מבטיחה שיוצע למכירה באתר גם בעתיד, החברה אינה מתחייבת להיקף, זמינות או מגוון מינימאליים כלשהם.
- רכישות מוצרים באתר
- בכפוף להוראות תנאים אלה, כל המחזיקים כדין בכרטיס אשראי תקף, המכובד בישראל, רשאים לרכוש מוצרים באתר מאליס, בתנאי שמסרו את הפרטים המתבקשים במהלך הרכישה, כמו כן רשאים לרכוש מוצרים באתר מאליס, כל המשתמשים בשירות Pay Pal בכפוף לתקנון השירות שם ולהסכם שבין החברה לבין ספק זה.
- למרות זאת, החברה רשאית שלא לאפשר ללקוח מסוים לרכוש מוצרים באתר - וזאת מכל סיבה שהיא וגם אם הזמין בעבר מוצרים מהאתר. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, רשאית החברה לבטל את זכאותם לבצע עסקאות באתר בכל אחד מהמקרים הבאים:
- אם בעת ההרשמה באתר מסרתם במתכוון פרטים שגויים.
- אם ביצעתם מעשה או מחדל, הפוגעים או עלולים לפגוע באתר או בחברה, או בצדדים שלישיים כלשהם.
- אם השתמשתם בשירותי אתר מאליס לביצוע מעשה בלתי חוקי על-פי דיני מדינת ישראל או כדי לאפשר, להקל, לסייע או לעודד ביצועו של מעשה כזה;
- אם הפרתם את תנאי הסכם זה.
- בשלב התשלום של כל עסקה תבצע החברה בדיקה של כרטיס האשראי דרך חברת סליקה והעסקה תאושר בכפוף לאישור חברת האשראי. לא יאושרו עסקאות לבעלי כרטיס אשראי חסום ואו מוגבל לשימוש בדרך כלשהי.
- באיזורים המוגבילים לגישה מבחינה ביטחונית , מאליס תהיה רשאית להעמיד את המוצרים ללקוחות במקום סמוך מקובל , אשר יתואם עמם מראש
- מועדים ואופן אספקה
- מובהר בזאת כי לא תהיה לכם כל טענה דרישה או תביעה כלפי החברה בגין המשלוח מלבד טענות הקשורות בהפרת התחייבויות המופיעות בתנאי שימוש אלה.
- מובהר כי החברה לא תהיה אחראית לעיכובים שנובעים ממסירת פרטים שגויים על ידי המשתמש או עיכובים שנובעים מחברת השילוח.
- שינויים וביטולים
- מבצע פעולת הרכישה רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן ואו תקנות הגנת הצרכן (להלן :"חוק הגנת הצרכן ") כפי שיפורט להלן,
- ביטול עסקה / מכירה ע"י לקוח לפני משלוח המוצר : במידה ולקוח מעוניין לבטל עסקה / מכירה לפני שהמשלוח נשלח אליו, יוכל לעשות זאת באמצעות הודעת ביטול בטלפון לשירות לקוחות למספר 03-5332222
- במידה ולקוח לא סגר את הזמנתו, לרבות עקב אי הזנת שם ומספר אמצעי התשלום , בתוך 14 יום ממועד ביצוע ההזמנה, תהא רשאית החברה לבטל את ההזמנה, לפי שיקול דעתה הבלעדי.
- ביטול לאחר משלוח מוצר. ניתן להחזיר מוצר עד 14 יום מרכישתו כל עוד לא נעשה בו שימוש והוא מצוי באריזתו המקורית. המוצר מיועד לשימוש אישי בלבד, ולכן פתיחת האריזה תחשב לשימוש.
- בדיקת המשלוח: הנכם מתבקשים לבדוק את תכולת המשלוח מיד לאחר קבלתו ולהשוותו הן להזמנה והן לחשבונית שתימסר לכם בצמוד למשלוח, בלי לעכב את השליח. בכל שאלה או בירור אודות ההזמנה שסופקה תוכלו לפנות לשירות הלקוחות בתפריט צרי קשר שבאתר תוך 24 שעות ממועד האספקה. במידה והמוצר שהגיע פגום בדרך כל שהיא, החברה תדאג לספק מוצר חדש ללקוח על חשבונה.
- עדכון מחירים
- החברה זכאית לשנות את מחירי המוצרים כפי שיפורט להלן, לפי שיקול דעתה הבלעדי ובלא צורך בהודעה מוקדמת.
- מע"מ
- כל המחירים המפורטים באתר מאליס נקובים בשקלים חדשים. המחירים כוללים מע"מ.
- אמצעי התשלום
- אתר האינטרנט מכבד תשלום באמצעות כרטיסי אשראי תקפים בלבד, אשר הונפקו על ידי אחת מחברות כרטיסי האשראי הפועלות בישראל. זאת כל עוד הן מתירות ביצוע תשלומים ברשת האינטרנט ובאופן שבו הן מתירות זאת, בהתאם לסוג כרטיס האשראי שבידכם. בנוסף לכרטיס אשראי תקף, כאמור, עליכם להיות בעלי תעודת זהות ישראלית או דרכון בר תוקף.
- כל המשתמשים בשירות Pay Pal רשאים לרכוש מוצרי מאליס, בכפוף לתקנון השירות.
- מאליס שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את השימוש באמצעי תשלום כלשהו באתר, להתיר שימוש באמצעי תשלום נוספים ולהחיל הסדרי תשלום שונים על סוגי כרטיסי האשראי או אמצעי התשלום, שאתר מאליס מכבד.
- תנאי ומועדי התשלום
- תנאי ומועדי התשלום יהיו בהתאם להחלטת החברה. מועדי התשלום ומספר התשלומים האפשרי יוצגו לאישורכם בעת אישור ההזמנה.
- מבצעים, הטבות והנחות
- אתר מאליס מציע מבצעי-קניה, הטבות והנחות ללקוחותיו. החברה רשאית להציע באתר מבצעים, הטבות והנחות שונות בהתאם לצורכיה, וכמו כן רשאית בכל עת להפסיק מבצעים, הטבות והנחות אלה, להחליפם או לשנותם בלא צורך לתת כל הודעה מוקדמת על כך.
- אין כפל על המבצעים, ההטבות או ההנחות באתר.
- שינוי תקנון זה
- שינוי תקנון זה החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את הוראות ותנאי השימוש באתר בכל עת שתראה לנכון, על פי שיקול דעתה המוחלט. על המשתמשים האחריות לעיין בנוסח תנאי השימוש מעת לעת על מנת להתעדכן בשינויים.
- שונות
- החברה תנקוט בכל הצעדים הסבירים לאבטחת המידע הנמסר על ידי משתמש. יחד עם זאת מובהר כי החברה איננה יכולה לאבטח את מערכות המידע והתקשורת אבטחה מושלמת מפני חדירות בלתי מורשות ושימוש אסור של צדדים שלישיים. לפיכך, החברה לא תישא בכל אחריות, ישירה או עקיפה, במקרים של גילוי ושימוש במידע הנמסר על ידי המשתמש באתר הנובע, במישרין או בעקיפין, מחדירות בלתי מורשות של אחרים או כתוצאה ממעשים ו/או מחדלים אשר אינם בשליטת החברה.
- אתר זה עשוי לאפשר לגולשים בו לקבל עצות בתחומים שונים, בין באמצעות התכתבות ישירה, בין באמצעות כתבות, בין באמצעות פרסומות ובין בדרכים אחרות, ומאליס ומשווקת המוצר מאליס - החברה, איננה ממליצה או מחווה דעה ביחס לעצות הניתנות באתר. מובהר בזאת כי העצות הניתנות באתר אינן באות להחליף ייעוץ רפואי, לאור זאת, כל אדם שסובל מבעיה בריאותית כלשהי, לרבות בעיות עור, אלרגיות או רגישויות כלשהן - חייב להיוועץ ברופא בטרם השימוש המוצר. מאליס ומשווקת המוצר מאליס - החברה, לא תהיה אחראית לטיב העצות הניתנות באתר ולא תהיה אחראית להשפעת המוצרים המומלצים.
- כל זכויות היוצרים והקניין הרוחני, מסוג כלשהו, בקשר לכל פרסום, תוכן, כתבה, עיצוב, יישום, קובץ, תוכנה וכל חומר אחר, בין אם מוחשי או מופשט המתפרסם באתר זה או מטעמה של החברה שייך באופן בלעדי לחברה. אין להעתיק, להפיץ, להציג בפומבי, למסור לצד שלישי או לעשות כל שימוש מסחרי או לא מסחרי, בלא קבלת הסכמתה המפורשת של החברה, מראש ובכתב. ניתן לפנות בכל שאלה בקשר עם השימוש באתר לחברה על ידי דואר אלקטרוני [email protected]
- על השימוש באתר יחולו אך ורק דיני מדינת ישראל.
- מקום השיפוט הבלעדי בגין כל עניין הנובע מהשימוש באתר, הוא אך ורק בבתי המשפט המוסמכים בתל אביב בלבד
תנאי מועדון הנאמנות
רקע כללי
תכנית הנאמנות של מאליס ("התכנית") היא תכנית המוצעת על ידי מאליס ("החברה") ללקוחותיה. התוכנית מאפשרת ללקוח שהשלים את תהליך ההרשמה למועדון הנאמנות ("חבר מועדון") לצבור נקודות בעת ביצוע רכישות באתר החברה או על ידי השלמת משימות כפי שיפורט בהמשך. מעבר למפורט במסגרת תנאי השימוש, לחברי המועדון אין כל זכות מוקנית או זכאות לתגמולים או הטבות נוספים מתוקף חברותם במועדון הנאמנות.
התנאים המפורטים להלן ("תנאי התוכנית") חלים על מועדון הנאמנות בלבד. החברה על פי שיקול דעתה הבלעדי רשאית להגביל, לתקן, להאריך או לשנות בכל דרך את תנאי התוכנית בכל עת וללא הודעה מוקדמת. על ידי הצטרפותך למועדון הנאמנות הנך מאשר ומסכים להיות מחויב לכלל תנאי התכנית. אנו ממליצים לכלל חברי המועדון לעיין בתנאי התוכנית במסגרת כל שימוש בהטבות התכנית. חלקים תנאי התכנית מנוסחים בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך כל האמור מיועד לנשים וגברים כאחד.
חברות במועדון הנאמנות
הצטרפות חבר מועדון
הצטרפות למועדון אינה כרוכה בתשלום ואיננה מחייבת רכישה של מוצר/ים. על מנת להיות חבר מועדון יש להשלים את תהליך ההרשמה על ידי הזנת פרטים מלאים ומדויקים ומתן הסכמה לתנאי התוכנית. הצטרפות למועדון משמעותה הסכמה מלאה לתנאי התכנית אשר עשויים להשתנות מעת לעת. יצוין כי בכפוף לתנאי התכנית כלל לקוחות החברה צוברים נקודות, אך מימוש הנקודות יכול להיעשות רק על ידי חברי מועדון, קרי לקוחות רשומים.
אנו מתחייבים להגן על פרטיות המידע שיימסר במסגרת תהליך הרישום למועדון, כמתואר במדיניות הפרטיות שלנו. הצטרפות למועדון משמעותה הסכמה לאיסוף ושימוש במידע זה. חלק מן השימוש במידע עשוי לכלול גם יצירת קשר לצורך מתן השירות.
על ידי שיתוף כתובת הדוא"ל שלך וככל לקוח פעיל וחבר בתכנית, אנו או ספקי השירות שלנו עשויים להעביר לך הצעות מיוחדות, שירותים, מבצעים ומידע על התוכנית. אתה יכול לבטל את הרישום לקבלת הודעות כאלה בכל עת על ידי פנייה לשירות הלקוחות של הגורם הרלוונטי, או על ידי לחיצה על ביטול ההרשמה בתחתית כל דוא"ל פרסומי.
סיסמאות ואבטחה
על מנת להירשם לתוכנית יש ליצור חשבון משתמש ולספק כתבת דוא"ל וסיסמא ("פרטי משתמש"). כל לקוח רשאי ליצור חשבון משתמש אחד בלבד. כל משתמש הינו האחראי הבלעדי על הסודיות של פרטי המשתמש שלו ועל הפעילות המתבצעת באמצעות חשבון המשתמש שלו. חל איסור לעשות שימוש בפרטי משתמש של צד שלישי או לחשוף את פרטי המשתמש לצד שלישי. במקרה של חשד לשימוש בלתי מורשה בחשבונך עלייך להודיע לחברה באופן מידי. עם הרישום לתכנית אתה מסכים ומתחייב לספק לנו מידע נכון ומלא בכל עת ולהודיע לנו על כל שינוי במידע שמסרת.
זכויות השעיה
בכל מקרה בו מצאה החברה שחבר מועדון מנצל לרעה את הזכויות המוקנות לו מתוקף התכנית או שאינו מציית לאחד או יותר מתנאי התכנית, או שמסר מצג מוטעה כלשהו כלפי החברה, החברה תהיה רשאית, על פי שיקול דעתה הבלעדי, לנקוט בכל פעולה שתמצא לנכון, לרבות השעיית זכויות של חבר המועדון, ביטול כל הנקודות שנצברו בחשבון משתמש ואף ביטול חברותו של חבר המועדון עם או בלי הודעה מוקדמת וללא כל אחריות מצד החברה.
נקודות לא יוענקו לחבר מועדון אם לפי שיקול דעתה הסביר של החברה הסחורה שנרכשה תשמש למכירה חוזרת או לשימוש מסחרי, וכל הנקודות שיצברו בגין רכישות שכאלה יופקעו. אם לחבר מועדון הוענקו נקודות בגין הצעה או מבצע בו חבר מועדון רכש מוצר/ים העולים על כמויות סבירות, נקודות שהוענקו כתוצאה מהצעה זו או מבצע זה עשויות להיות מבוטלות ללא הודעה מוקדמת וייתכן שהחשבון יושעה או ייסגר.
שינוי במידע
חברי מועדון נדרשים לדווח לחברה באופן מידי בכל שינוי בפרטי יצירת קשר. החברה לא תהיה אחראית ביחס לאי זכאות הנובעת מזיכוי שגוי או כל הודעה שלא התקבלה על ידי חבר מועדון, ובלבד שהסתמכה על המידע שבידיה ו/או שלחה את ההודעה תוך שימוש בפרטי יצירת הקשר, כפי המעודכן בחשבון המשתמש של חבר המועדון.
חשבונות לא פעילים; סגירת חשבון
חשבון משתמש יחשב כלא פעיל אם לא יצברו בו נקודות במשך שנה אחת. ברגע שחשבון נחשב כלא פעיל, החברה, על פי שיקול דעתה הבלעדי , תהיה רשאית להתייחס לנקודות אלה כבטלות, עם או בלי הודעה מוקדמת. עם סגירת חשבון משתמש מספר הנקודות יתאפס.
שיטת תגמול
צבירת נקודות
תכנית הנאמנות מבוססת על נקודות ומחולקת לשלוש דרגות ("דרגת נאמנות"). לכל דרגה, הטבות שונות. הדרגה הגבוהה ביותר כוללת את ההטבות של הדרגות הנמוכות ממנה ועוד. ההטבות כוללות, בין היתר, הכפלת נקודות, תגמול ליום הולדת, דוגמיות חינם, משלוח חינם (הזמנות מקומיות בלבד), תגמולים בלעדיים למוצרים בגודל מלא, ייעוץ חינם לטיפולי עור וכדומה. שדרוג או ירידה בדרגה תלויים בסכום הכסף שהושקע או יושקע ברכישות במסגרת תקופה של 12 חודשים. יחס ההוצאה לנקודות ישתנה בהתאם לדרגות השונות. חבר מועדון יכול לצבור נקודות במהלך ביצוע רכישות באתר החברה ("האתר") ללא קשר לשיטת התשלום, ובלבד שכתובת הדוא"ל שלו תוזן בעת הרכישה.
כל 1 ש"ח שהושקע ברכישה שווה לנקודה אחת. חבר מועדון יכול לצבור נקודות גם מהשלמת משימות שונות באתר ("המשימות"), למשל קריאת מאמר בבלוג, תיוג ברשתות החברתיות בהן החברה מפעילה חשבון רשמי, כתיבת ביקורות וכיו"ב. חלק מהמשימות ניתנות לביצוע מספר פעמים בעוד שמשימות אחרות ניתנות לבצע רק פעם אחת על ידי משתמש ספציפי.
כל הנקודות יפוגו לאחר 12 חודשי פעילות. בהקשר זה, חוסר פעילות מתייחס ללקוחות שלא צברו או מימשו נקודות במסגרת הזמן שנבחרה.
כל חבר מועדון צובר אוטומטית 100 נקודות ביום הולדתו. חבר מועדון שנרשם באותו חודש בו חל יום ההולדת יהיה רשאי לממש את ההטבה רק לאחר 30 ימים מיום ההרשמה.
פדיון נקודות
בכל רכישה ניתן לפדות נקודות פעם אחת בלבד.
חבר מועדון רשאי לממש נקודות עבור (1) פריטים שיקבעו מעת לעת על ידי החברה ("מוצרים זכאים"), או (2) בתמורה להנחה, כאשר כל 100 נקודות = 10 ש"ח.
חבר מועדון רשאי לממש נקודות רק בכמות מסוימת, על פי האפשרויות הבאות בשקלים – 10,20,30,40 (כלומר 100 / 200 / 300 / 400 נקודות).
על מנת להגן על תקינות ספירת הנקודות שצברו, חבר מועדון חייב לספק את כתובת הדוא"ל שלו בעת מימוש הנקודות. כל חבר מועדון אחראי לוודא שכתובת הדוא"ל שמסר, נכונה. החברה שומרת לעצמה את הזכות למנוע פדיונות כאשר כתובת הדוא"ל אינה מדויקת.
על מנת לממש נקודות, בין אם בתמורה להנחה ובין אם עבור מוצרים זכאים, מוצר בתשלום מלא חייב להיות בעגלה בזמן סיכום הרכישה Check-Out.
ערך; המרה
הנקודות שנצברות אינן ניתנות להמרה או החלפה במזומן. צבירת נקודות אינה מזכה את חברי המועדון בזכויות נוספות מעבר למפורטות בתנאי התכנית וחברה אינה מחויבת באחריות כלפי חברי המועדון בכל הנוגע להוספה או מחיקה של מוצרים זכאים.
לא ניתן לרכוש, להקצות, להחליף, לסחור, להחליף או לתת במתנה נקודות שנצברו על ידי חבר מועדון. כל נקודה שנצברה באופן שכזה, בטלה.
החזרה או החלפה
במקרה של החזרה או החלפה של מוצרים זכאים בגינן נצברו נקודות, הנקודות הנצברות ינוכו אוטומטית מהחשבון ששימש לרכישה (בין אם כתובת הדוא"ל של חבר המועדון מוצג בזמן ההחזרה / החלפה ובין אם לאו) . נקודות ינוכו בשיעור זהה לערכן המקורית.
שונות
נקודות וקוד קופון
במקרה בו נעשה שימוש גם בנקודות צבורות וגם בקוד קופון (שאינו מיועד רק לחברי התוכנית), הנקודות ינוכו תחילה והנחת קוד הקופון תמומש לאחר מכן.
חבר מועדון יהיה זכאי לקבלת קופון בסך 50 ש"ח בגין כל הצטרפות של חבר מועדון נוסף בשיטת "חבר מביא חבר".
- החברה ו/או מי מטעמה נוקטים באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר על פרטיות המשתמש ועל סודיות המידע.
- מובהר כי מכיוון שמדובר בביצוע פעולות בסביבה מקוונת, אין באפשרותה של החברה להבטיח חסינות מוחלטת מפני חדירה או חשיפת המידע בידי מבצעי פעולות בלתי חוקיות ועל כן, אם יעלה בידי צד שלישי לחדור למידע אשר שמור בידי החברה, לא תהיה למשתמש כל טענה, תביעה או דרישה כלפי החברה.
- כמו כן, במקרים הנובעים מכוח עליון, החברה לא תהיה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר שייגרם למשתמש או למי מטעמו, אם מידע כלשהו שמסר יאבד או יגיע לגורם עוין ו/או יעשה בו שימוש שלא בהרשאה. החברה מתחייבת כי לא תעשה שימוש בפרטי המשתמשים הרשומים באתר ולמעט שימוש כמפורט בתקנון זה ולצורך שמירת קשר עם המשתמש.
- החברה לא תמסור את פרטי המשתמש, אלא בכל אחד מהמקרים המפורטים להלן: (א) אם תידרש לעשות כן על פי צו שיפוטי או לפי דין; (ב) אם תקבל התראה לנקיטה בהליכים משפטיים נגדה בגין פעולות שבוצעו על ידי המשתמש ובכל מחלוקת, טענה, תביעה, דרישה או הליכים משפטיים, אם יהיו, בין המשתמש לבין חברה; (ג) אם תארגן החברה את פעילותה במסגרת גוף אחר - וכן במקרה שתתמזג עם גוף אחר או תמזג את פעילותה עם פעילותו של גוף אחר - החברה תהיה זכאית להעביר לגוף האחר הנ"ל את פרטי המשתמש ובלבד שהגוף האחר יקבל על עצמו את הוראות מדיניות פרטיות זו; (ד) אם תועלה טענה או יתעורר אצל החברה החשד כי ביצע המשתמש מעשה ו/או מחדל הפוגעים ו/או העלולים לפגוע בחברה ו/או במי מטעמה ו/או בצדדים שלישיים כלשהם; (ה) אם תועלה טענה או יתעורר אצל החברה חשד כי המשתמש ביצע שימוש לצורך ביצוע מעשה בלתי חוקי ו/או כדי לאפשר, להקל, לסייע ו/או לעודד את ביצועו של מעשה כזה; (ו) אם תועלה טענה או יתעורר אצל החברה החשד כי הפר המשתמש איזה מתנאי התקנון ו/או כל הסכם עם חברה ו/או עם מי מטעמה; (ז) אם וככל שהדבר יידרש לצורך פעילות החברה, כגון העברת פרטים לעובדים, לקבלני משנה ולגופים אחרים השותפים או המעורבים בהפעלת הפעילות השיווקית של החברה. למשתמשים לא תהיה טענה או דרישה כלפי החברה בקשר למסירת פרטיהם כאמור והם מוותרים בזאת על כל טענה ו/או תביעה כאמור.
- הרשמה ומסירת פרטים ע"י המשתמש מהווה הסכמה של המשתמש לכך שפרטי המשתמש שלו וכל נתון שיופק על סמך ניתוח פרטים אלה וכל מידע אודותיו שהגיע ו/או יגיע לידיעת החברה, יוחזקו במאגר מידע אחד או יותר של החברה או מי מטעמה, וכי ייעשה במידע זה שימוש בהתאם למטרות הבאות: (א) למטרות שיווק, פרסום, קידום מכירות ומכירות ולמטרת פניה למשתמש בכל דרך לרבות בדרך של דיוור ישיר בכל אמצעי תקשורת שתמצא לנכון (לרבות בכתב, בדפוס, בטלפון, הודעת טקסט, בפקסימיליה, בדרך ממוחשבת או באמצעי אחר); (ב) לצרכי עידוד נאמנות, ניתוח ומחקר סטטיסטי, עריכת סקרים וכל שימוש מקוון אחר בקשר לנושא שיווקי; (ג) לצרכים פנימיים, כגון צרכי תחקור תלונות ו/או ביקורות; וכן (ד) לצרכי דיוור חומר שיווקי ופרסומי, לרבות באמצעות "עוגייה" (Cookies) - שימוש כאמור בפרטי המשתמש לא ייחשב כפגיעה בפרטיות. עוד מוסכם שמידע כאמור ייחשב לקניינה של החברה והמשתמש מוותר בזאת על כל טענה בגין שימוש ו/או בעלות במידע כאמור, לרבות ויתור על כל טענה על פי חוק הגנת הפרטיות, תשמ"א 1981. החברה לא תיחשב כמפרת התחייבות לפרטיות או פוגעת בפרטיות משתמש בשל כל מידע, כהגדרתו בחוק המחשבים תשנ"ה – 1995, שיהיה בו כדי לזהות משתמש או להתחקות אחריו על ידי אחר, ואשר נובע מהשימוש באמצעי תקשורת אלקטרוניים ככלל ותקשורת מחשבים בפרט.
מובהר כי החברה עשויה לחלוק את המידע האישי של המשתמש עם ספקי שירות אשר מבצעים שירותים בשמה של החברה בהסתמך על ההנחיות של החברה. החברה לא מאשרת לספקי שירות אלה להשתמש או לחשוף את המידע, למעט כפי שנדרש כדי לבצע שירותים בשמה של החברה או כדי לעמוד בדרישות משפטיות. דוגמאות לספקי שירותים אלה כוללות ישויות המעבדות תשלומים בכרטיס אשראי, מבצעות הזמנות ומספקות אירוח שרת ושירותי שיווק דיוור ישיר. הספקים מחויבים לשמור על פרטיות המידע. - פרטיו האישיים של המשתמש (שם, דואר אלקטרוני וכדומה), יישמרו במאגר המידע של החברה וישמשו בין היתר לדיוור ישיר. להסרה, יש לפנות במייל לשירות הלקוחות של החברה בכתובת [email protected] למען הסר ספק, החברה תהיה עדיין רשאית לעשות שימוש בפרטי המשתמשים לצורך המטרות המפורטות בסעיף 5 לעיל, בכפוף לשמירה על פרטיותם של המשתמשים ובהתאם לדין החל.
- מובהר בזאת כי החברה עשויה לקבל מידע אישי לגבי המשתמש ממקורות שונים. החברה עשויה לאסוף מידע זה כאשר המשתמש מספק אותו באתר של החברה, בפלטפורמות המדיה החברתית של החברה או באחד מהאירועים של החברה. כאשר משתמש מבקר באתר זה, החברה אוספת גם מידע מסוים ע"י אמצעים אוטומטיים, בשימוש בטכנולוגיות כמו קוקיס, רישומי שרתי אינטרנט ו- Web Beacons.
- המשתמש מאשר שידוע לו כי לא חלה עליו חובה חוקית למסור את פרטיו וכי מסירת המידע הנ"ל נעשית מרצונו החופשי ובהסכמתו. המשתמש מסכים בזאת באופן מפורש לשימוש האמור לעיל בפרטים שמילא ומאשר כי השימוש בהם לא ייחשב כפגיעה בפרטיות ולא יזכה אותו בכל סעד ו/או פיצוי כלשהו.
- אישור לקבלת מידע פרסומי משמעו הצטרפות לרשימת הדיוור של האתר - בנפרד מרשימת הדיוור של חנויות הרשת. לפיכך, בקשה להסרה מרשימת הדיוור תחול על רשימות התפוצה של האתר בלבד.
הנגשת אתר חברת מאליס קוסמטיקה עבור אנשים בעלי מוגבלויות:
מאליס קוסמטיקה רואה בהנגשת האתר שלנו לבעלי מוגבלויות פיזיות, חושיות וקוגניטיביות כערך בעל חשיבות גבוהה מתוך קבלה ואמונה בשוויון הזדמנויות לכולם.
מאליס קוסמטיקה משקיעה משאבים רבים על מנת לאפשר לכלל האוכלוסיה לגלוש בקלות וליהנות ממוצרי החברה באתר.
אתר זה מופעל על ידי "accessibe" – תוכנה להנגשת אתרים. תוכנת הנגישות מאפשרת לאתר לעמוד בתקינה 2.0 WCAG ברמה AA. באתר מוצב תפריט הנגשה. לחיצה על התפריט מאפשרת פתיחת כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.
תפריט ההנגשה כולל
מתן אפשרות לניווט ע"י המקלדת-רכיב נגישות מלא
התאמת האתר עבור טכנולוגיות מסייעות NVDA- רכיב נגישות מלא
עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים - רכיב נגישות מלא
הגדלת פונט האתר ל-4 גדלים שונים
שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע כהה
שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע בהיר
התאמת האתר לעיוורי צבעים
שינוי הפונט לקריא יותר
הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן
הגדלת התצוגה לכ-200%
הדגשת קישורים באתר
הדגשת כותרות באתר
הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות
הצהרת נגישות
שליחת משוב נגישות
נבקש להבהיר כי למרות המאמצים המושקעים בהנגשת האתר, ייתכן כי חלק מדפי האתר טרם הונגשו בצורה מלאה או שטרם נמצא הפתרון הטכנולוגי המתאים. אנו מתחייבים להמשיך ולפעול על מנת לשפר את נגישות האתר מתוך אמונה ומחויבות מוסרית לאפשר שימוש באתר לכלל האוכלוסייה ללא יוצא מן הכלל.
נשמח לעמוד לשירותך בכל שאלה, בקשה לקבלת מידע ו/או הצעות לשיפור באמצעות שירות לקוחות:
בטלפון - 03-5332222
או במייל - [email protected]
הכי קל שיש. השתמשי במערכת שלנו ושלחי לחברה שלך אימייל/הודעה. מיד לאחר מכן החברה תקבל אימייל/הודעה המציעה לה לקבל 50 ₪ לקניות באתר. מיד לאחר שהחברה תבצע רכישה עם קוד הקופון האישי שלה - את תקבלי מייל משלך עם קוד קופון אישי המזכה אותך ב-50 ₪ לקניות באתר. וכן, את יכולה להפנות כמה חברות שאת רוצה ולקבל 50 ₪ הנחה כל פעם מחדש! רוצה להתחיל? לחצי כאן
דבר ראשון, התקשרי (או שלחי הודעה, מי מתקשר בימינו?) לחברה שלך ובדקי האם היא ביצעה רכישה עם קוד הקופון האישי שלה. בכדי שאת תקבלי את קוד הקופון שלך היא חייבת לבצע רכישה עם קוד הקופון שלה. במידה וחברה שלך ביצעה רכישה עם קוד הקופון שלה ועדיין לא קיבלת את הקוד שלך - צרי איתנו קשר ונשמח לעזור.
אופס, זה לא אמור לקרות! צרי איתנו קשר, צרפי צילום מסך עם קוד הקופון שקיבלת ואנחנו נשמח לעזור.
מיד לאחר שהחברה תבצע רכישה עם קוד הקופון האישי שלה - את תקבלי מייל משלך עם קוד קופון אישי המזכה אותך ב-50 ₪ לקניות באתר. במידה וחברה שלך ביצעה רכישה עם קוד הקופון שלה ועדיין לא קיבלת את הקוד שלך - צרי איתנו קשר ונשמח לעזור.
מדי לאחר שתשתמשי במערכת שלנו לשליחת מייל/הודעה לחברה שלך - היא תקבל הזמנה. כל מה שהיא צריכה לעשות הוא ללחוץ על הקישור ולעקוב אחר ההוראות.
את תקבלי קוד קופון אישי ותוכלי להשתמש בו כמו כל קוד קופון אחר - פשוט הזיני את הקוד במהלך הליך התשלום הבא שלך באתר.